take a break

AKU a.k.a AKU a.d.a.l.a.h AKU

19.11.2010
Itu tarikhnye esok...
aku sedih,terharu,terkilan,hati bercampur-baur..
aku sedih,nak nangis..
aku sedih tak dapat balik..
aku sedih tak dapat nak celebrate..
dan yang paling aku sedih..
aku dah lame tak....
Maafkan aku..
Maafkan segala kekhilafan aku..
walaupon kdg aku tak bersalah..
Walau apepon yg terjadi aku tetap sayang semuanye...
aku tau semua mempersoalkan tentang itu..
tp aku...
sape nak jaga hati aku..
sape yang nak memahami aku...
sape yang sayangkan aku...
takde yang ambil tau semua tue...
ape yang tau
mencari kelemahan aku..
namun aku pasrah kerana
aku ADALAH aku


aku.coret.7.42pm........sadnesSSs belong to a.k.u.!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break