take a break

APABILE RINDU BERTANDANG LAGI

Today no more malas2an disease
Arini aku rajin.kemas umah wat ape yg ptut then masak...
Kari Ayam ala aku sendiri..huhuhu...
xsabar nk makan nie...
si incek hubby pon lambat lagi ker nk smpai umah nie...
perutku dh berkeroncong menyanyi..
nk makan dulu xsampai ati lak kn..
xpelah tggu je sekejap...
Arini rindu bertandang lagi..
Rindu kt budak sowang nie...
~niela budaknye..same x kami?~


~manjela sgt kamu yerr..~

rindu nk dgr keletah die...
rindu nk 
cium rambut die
rindu nk dkg die..
rindu nk peluk die...


::("v")::


cutekn die...
Macam maksu die..hehe..(",)
bkn aku kata..
tapi orang yg kata...
~diapit oleh dua budak moshicutee
yg chumell!!~
::("v")::bile aku rase rindu kat budak bucuk nie 4.45pm 
            aku akan mengadap benda alah ni::("v")::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break