take a break

DAH MULE FANATIK BOLA

Sabtu lepas The Red Warriors melakar sejarah apabila KELANTAN telah mnjuarai Piala Malaysia Liga TM. di Stadium Nasional Bukit Jalil.
Banggala jugak aku bile negeri kelahiran aku menjadi juara setelah bertahun2 menunggu..
Sape xbanggakn??tibe2 jerk aku fanatik kt bola...hehe..(",)
Bukan aku sorang je yg bangga..sumer rakyat kelantanlah..
xkire ceruk mane berada gembira dgn kejuaraan yg julung kali nie..
Tahniah wt player2 team kelantan kerana xputus asa walau pade minit pertama dh nmpak agak lemah
apabila jaringan awal gol disumbat oleh player N9 Shahrulain klo xsilap akula..
tp rasenye dh betol dah nama player N9 yg sumbat gol tue..klo salah mntk maapla ye..
Drpada situ dh nmpak kelemahan pasukan kelantan..
Namun geng kawe xputus asa...
apabila minit yg kedua ade insiden yg xdijangka apabila zaquan adha mengalami kecederaan..
disitulah para team player kltn mule menunjukkn belangnye..
dan mule menyumbat gol pertama oleh Badri Radzi klo xsilap aku gakla..
dan diakhiri gol kedua oleh pasukan kelantan..
keputusannya Kel : 2  vs  N9 : 1
Dan bingkisanye dapat dilihat kt sini yg aku sempat snapp...
~penyokong2 drp The Red Warriors~
~gelagat penyokong The Red Warriors~
~tgklh ramai xramai penyokong~


~sampai tayang2 body pon ader yer~














~sempat gak snapp leader team kelantan Indra Putra Mahyudin~














~ni lak Norismadi Abd Manap dtmurmh slps brakhirnye perlwnn~














~Coach Kelantan pon xdilupe~














~Wan Jamak wan Hassan-coach N9~



~sesi penutupan rasmi Liga TM~














~well Done!!!~























~Kire adil last year N9 dh juara..~











~bola nie pon nk autograph gak..huhu..~





Nie je saje bingkisan yg dapat aku kongsikn bersama...
Majulah sukan untuk negara...
same2 kite menyokong sukan Malaysia..

2 ulasan:

  1. zie confuse nie , tue bukan gambar hairuddin ke tapi bukan indera...

    BalasPadam
  2. zie pon confuse sbnrnye..rase mase snap gmbr indra putra..xtau kot zie yg silap snap kot amy..
    apepon yg pnting klate dh juara..

    BalasPadam

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break