take a break

uNcleSeekers & PERmaiSURi Siti AiSyaH yg panaZZZ!!!

Mau percaya atau tidak???
Mau komen atau tidak???
Mau masuk campur atau tidak???
Wahai permaisuri apakah semua ini benar belaka???
Hanya mereka dan keluarga2 mereka saja yang tau...
OMG..isu yg panas November 2010 nie...
Isu berani mati wooo....
Apepon aku takmo ulas takmo komen dengan lebih lanjut...
cukup sekadar ape yg aku baca jer..
dan cukup hanya sekadar bahan bacaan aku ketika aku sunyi je..
Sedang asyik mengGooGle...
tibe2 aku terbaca satu entry nih!!
TerkeZut gakla..
Statement yg very the HOT BABE!!
UNCLESEEKERS VS EX-PERMAISURI SITI AISYAH???
yg best nk bace tuh sampai ade part by part tuh!!
apepon sape yg nk tau ngn lebih lanjut..
google2lah sendiri..
saye takmo tulis entry kt cni..
wa xberani woo...
apepon aku hanya doakan yang terbaik saje...
Chow chin Chow...!!
BBye...

2 ulasan:

  1. benda tu macam merapu je... yang uncle sam tu awat nak cari masalah... pelik kan... salam perkenalan ari cacing... jom join cacing!

    BalasPadam

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break