take a break

:::LAST ENTRY FOR TONITE:::

Supper time...!!
tengah mam biskot + hot milk..lalala..
Best pulak makan biskut cream crackers
cicah susu panas tengah2 malam gini...
Dah lame dah tak makan biskut..
asyik makan roti je..
Skang nak alih angin tukar ke biskot plak..
korang kalo nk sedapp
carik biskut cream crackers cap ping pong or padi ~ HUP SENG..
Brand nie je yg best, kalo dulu2 masa arwah ma ade
kalo die suh beli biskut mesti kena beli yg cap ping pong or padi tu..
kalo tak biskut lain die tak makan sangat...
Tapi skg nie susah lak nak jumpe biskot brand nih!
taktaula plak kalo kat area umah aku nie ke yg takder or memang dah takder jual dah..
So,disebabkan kepingin nak makan biskot
semalam aku beli je brand JULIE'S...
Sebelom ni xpenah rase..
Nie baru nk rase...
Maksud aku bukan xpenah rase brand Julie's..
maksud aku tak penah rase yg cream crackers je..
yg lain tu aku dah pnh makan sebelom ni..
Ermm..leh tahan la brand nie sedap jugak..
cukup lemak krim die...
Ha..tak cukup kot kalo aku cakap tak tunjuk skali...
Korang nak imagine pon ssh...
So, for the last entry..
Korang tgk pix yg kat bawah nie je ye...
Nite for tonite...(",)
~Niela biskot cap pingpong tue..
biskut ni yg arwah ma suke makan...
time2 nie teringat sgt kt arwah..Al-Fatihah
~Nie pon ade lambang padi gak..
yg aku baru lps makan...
alhamdulillah kenyang
tdo pon lena...~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break