take a break

I'm Happy....are you??

Ramai yg taktau yg skg aku dh nk jadik mummy to be..
now dgn disaksikan aku sendiri...hehe
maka dgn bangganya aku mngumumkan....
..."I'm really happy to be a mummy..."
dan yg paling hepi of course my lovely hubby..
die yg xsbr nk tggu our 1st baby deliver..
So..bukan bangga sebab ape..
sebab semalam baru lepas p checkup
bile dpt dengar degupan jantung "sidia"
lagi tambah hepi...
tambah2 bile doktor bgtau yg degupan jantung "sidia"
154 adalah normal dan sihat...
Syukur alhamdulillah..bkn ape risau jugak..
sbb baru 1st time,klo 2-3 times tu aku xderla risau sgt..
Maknye pulak semakin berisi....
Diam xdiam dlm mase sebulan dah naik 2kg...
OMG!!
mane taknye...makan xhenti2..asyik nk ngunyah je kejenye..
dan disebabkn itu aku disarankan tmbahkn berat bdn hnya 0.5kg sebulan
dan bukannye 2kg sebulan!!
So,dgn ini aku tersgtlh hepi sbb berkesempatan nk kongsi ngn sumer
readers yg msuk blog aku nie...
Penutupnye adelah.....
ingt nk sambung lgi..tp keje dh mula bertimbun...
so,setakat ni saje utk hari jumaat yang mendung nih... :)

1 ulasan:

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break