take a break

Makan susah tak makan susah...




Tengok title mcm menyalahkan makan lak..
Padahal diri sdri yg salah..
Mane taknye..
Makan xingat..
Maksud aku..bukan melantak..=P huhu...
tp selera makan tu tajam(",)
Rase nk makan je...
Betolla org tua2 ckp..
klo dh ade 2org tu,selera makan tu mmg slalu ade...
tp depend pada org...
stgh org yg pregnant die alah..
makan je muntah.makan je muntah...
kan rugi macam tu.. =D
Nasib baik aku jenis yg tak mcm tu...wlaupon masih lagi terasa mual2,mabuk dan pening memanjang..
Aku still boleh makan,termasuk minum susu..yg aku tolak tepi ialah NENAS!
Cuma mula2 dpt tau diri ni hamil je selera makan hilang...
Mase tu mmg xleh nk bygkn betapa peritnya rase...
Tp skg,bile dh lalu makan lain lak citernye..
badan naik mendadak..smpai cecah 50kg..
risau dibuatnye...mlm ni disebabkn nk kurangkan berat bdn aku mkn nsik pon sikit je..
takot lak nk mkn lebih.
org ckp klo pregnant xleh overweight..
tkot baby besar susah  lak nk bersalin...
aku p klinik aritu xde lak nurse or dr bgtau...
sape2 yg ade pnglmn tu tolong share..
resah dan risau2 dah mula melanda::(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break