take a break

Ya Allah kuatkan semangatku...(",)

Baru pas berFB..
skg masa tuk study lak..
adoii..malas betulla nk study..
nk kena ingat balik sume2 hal ehwal semasa..
GTP,NKRA,MSC & sumelah yg berkaitan..
dan yg paling penting..Sains Pendidikan...
Aduh..Otak cam dh berkarat dah..
coz dh lame sgt tak study neh..
Ya Allah kuatkan semangatku..
Kuatkan ingatanku..
Kuatkan keyakinanku..
Klo org len boleh knp aku tak boleh??
Aku yakin aku boleh..
Walau ape keadaan skalipon...
Aku xnk cepat putus asa...omputeh kata never give up!!
Ditambah pula ngn keadaan aku yg sarat skrg...
Tapi aku percaya..
Rezeki sentiasa ada..walau dimana saja...
Insyallah...
Mungkin ape yg aku dpt kali ni rezeki untuk bakal anakku..
Semoga Allah S.W.T makbulkan doaku..amin yarabbalalamin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break