take a break

Dilamun Rindu???

Ini lagi satu lagi band...
aku pon xtau apekename bandnye..tp ape aku tau yg nyanyi nie namenye apit..
aku suka sgt tgk dak2 men gitar then nyanyi cam nih..
ase mcm hobi dorang nie xderla buang mase sgtkn....
drp duk melepak wt benda2 xberfaedah..
baik gak dorang test2 dorang punye vokal or pitching dorng tue..
klo de yg dgr n ase depe ni brbakat..
manela tau ade yg sudi amik wt recording artist??
manela taukan..rezeki  klo dah kate rezeki tu xkemana..tol x??
ish..bnyak lak aku mmbebel nih..
apepon jom dgr lagu nie lak...



   >>aku tulis nih mase aku DILAMUN RINDU @ 5.27pm<<


P/S : opps!! jgn slah sangka yer kenkwn...saje jer 
        dilamun rindu nk update blog jer...hhehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break