take a break

Syukur PadaMu (Kau Yang Satu)

Kubersyukur kepadaMu
Hanya dikau yang satu..
Memberiku cahaya hidup Maha Esa....



macam terima durian runtuh lak...
macam xcaye pon ade gak...
tibe2 aku dapat offer tue..
muke aku nie ade nmpk cam muke kesian ke??
uhh tidak...aku bukan jenis mcm tue..wat2 muke kesian...
aku xpandai nk wat org kesiankan aku...
dah memang tertulis aku dilahirkan begini..
Thanks  for my husband,family n all and especially (AL_FATIHAH) for my late mum...
coz of u i will be here rite now....
tp itulah hakikat...
mungkin dh rezeki aku..
aku terime ngn hati terbuke..
dengan lapang dada..
Syukur sesangat..
kerana dengan sume yg aku dapat nie..
Insyallah akn mengubah segalanya...
Amin...YaRaballalamin...

>>Comeback again @ 5.57pm<<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break