take a break

Morning uolzz....

Hai rajin lak aku arinih..awl2 pg dh mengadap benda alah nie..
apepon morning utk sume yg dh bangun tue..
pade yg tk bangun lg tue,wakeup!!!!wakeup!!!
pagi2 camniela fresh,rezeki cepat masuk...tol x?
huhu..mentang2lah aku bgn awal arinihkan...
lepas subuh td n lps hubby g kje trus xtdo smpai skg...
ape nk wt ppgi nie yer...
nk google ape yer...any idea???
bnyk sbnrnye kt dlm mind nie nk kongsi ngn kowg sumer...
tp tuelah..aku nie kdg hangat kejap jer...
tp xleh..dun be like that...
aku kene study..bnyak lgi yg aku kene blaja nie..
skg nie pon msih merangkak2 lgi..
t dh stat keje lagi susah..awl2 lgi aku punyer bos kt tmpt baru dh bg assignment...
argh...kene study balik ke??
keje xstat pon agi...mayb die suh aku prepare awal2..
takut aku je yang goyang nt..nk masuk kat NEW WORLD!!!


New "World"???mcm Mawi ke.....

::mawi mmg world;ekin U Rvogue::
Ttibe je aku google pix mawi~ekin lak kan..
huhu..saje jer..sb trpakai trademark mawi kena la sertakan tuannye jugakkn...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break