take a break

Kisah sisuami dan siisterinye...

Dua ari lepas aku demam..ntah knp tibe2 rase xsedap badan..
tp aku gagahkn diri g keje..nk mik MC keje lak bnyak...adehh!!
1 day before i felt so tired n tired!! but i have no choice...
keje kena pegi lgpon aku juz tggl bulan nie je nk kene complete sume job!

Di tengah malam yang dingin...
tibe2 aku rase panas semacam.. 
badan dh seram sejuk seram sejuk..
nsb baik husband aku xkeje mlm tu...klo x tak tau ape akn jadi pada aku...


entry nie bukan saje dicreate semata2..
ini juz nk kongsi pengorbanan seorang suami terhadap isterinye..
Ya Allah..tuhan saje yg tau betapa waktu tu terasa diri dihargai..
tatkala siisteri terlantar sakit...
sisuami resah gelisah..melihat siisteri yg mengerang kesakitan..
diajak aku ke hospital..tp aku menolak..nk tggu smp esok kataku.....
aku pon xtau kenapa tibe2 aku diserang demam..panas mendadak..
pening,loya,dan segala mcm aku rase..kpla rse mcm dh brpusing..
Airmata mule mengalir dengan secara xsengaja..
tuhan saje yg tau ape yg aku rase pd ketika itu...
sisuami makin cemas...berbagai cara dh die lakukan..diajak aku sekali lg ke hospital tp aku msih brdegil...keras kpla...
dan arini aku masih lg rase benda yg same...ke hospital ke klinik xmau peginye....hanye ubat yg ade penawar sakitnye....
tatkala diri xsegagah yg disangka...
harap xde ape akn jadi sebaliknya....
hanya xingin sisuami resah ketika die sedang bekerja...
Namun sempat jua menaip walau diri tak sihat sepenuhnye...
ini hanye untuk luahan seketika..
sayangnye sidia terhadap siisterinye...
betapa sucinye kasih sayang darinye...
takkan kulupa walau seketika...
akan kuabadikan sepanjang hayat kite...
bersama hingga keakhirnya...
terima kasih sayang yang xterhingga...kerana dirimu bagiku berharga...
abadikan kasih kite bersama....
kurnianya zuriat suci kite...
sehinga keakhir hayat kite bersama....


::k a t a n y a  m u m m y  p a d a  10.35pm::



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break