take a break

terjah menerjah!!

terJAH!!!
(yang aku terjah..terjah menerjah dimana kehadirannya...iyey..iyey..iyeyeye.......
ttbe tringt lak mcm segmen TERJAH ~ MELODI aku kena terjah oleh abg nas...huh!!)

Nape ntah 2-3 ari ni asyik kena terjah je..
aku heran tibe2 je muncul...
sebelom nie xder pulak..
iseyman!!jngan wt org trkejut boleh x??
nasib baik aku nie xder penyakit lemah jantung,lemah semangat dan seangkatan dengannye...
klo x mmg la...eeee......geram gak ase!!
mane xgeramnye..tgh kusyuk drive tibe2 muncul kt tepi tingkap.
mau x terkeZUTT!!
Nasib baik xterlanggar devider or traffic light!
(klo x memang aku kena marah ngn husband I la...)
dengan selambanye die menyapa...
la xperasan ke?? nk g keje ke??
boleh lak sapa aku tgh2 duk drive....
yang aku lak gatal gi bukak tingkap..tp mmg aku pagi2 slalu bukak tingkap..
mls nk bukak aircond..sejuk tahap dewa ppgi..aku memang alah ngn sejuk...
dan harini lak lagi skli die muncul!!
ish..arap2 esok lusa dan seterusnye...jngn lagi ko muncul!
klo xwat org trkejut x per...


::k a t a   m u m m y   k e l m a r i n    a t   4.45pm::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<orang suka komen>

My Blog List

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

take a break